FIC 503+

Autor: alacak (alacak_at_obywatel.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 14:46:06 MET DST

AvE!
Wyczytalem na stronach FIC'a, ze korzystajac z AGP sa problemy z
wykorzystaniem slotu PCI najblizszego AGP. Na razie nie moge tego
sprawdzic. Czy ktos moglby zdementowac (najlepiej!) te rewelacje?
Jako solucje FIC zaleca pozostawic (sic!) ten slot wolny...
Juz trzese portkami, ze GF2 MX zablokuje mi karte TV (wspolczuje Ci X-RAW),
a jesli powyzsze jest prawda to bede mial: jednego dnia internet, drugiego
TV i tak na zmiane dopuki mnie krew nie zaleje.
Pozdrawiam
alacak