Re: Problem z monitorem

Autor: Crony (darekpg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 14:19:18 MET DST

Nie słyszłem by w podstawowym trybie tekstowym (chodzi mi o tryb który
pojawia się w momencie startu komputera) można było wymusić SVGA.
Chodziło mi raczej o jakiś program który potrafi zmienić parametry monitora,
tak jak się to robi zmieniając nastawy poprzez menu ekranowe monitora. Mój
monitor niestety nie ma tych regulacji i nie wiem czy jest to w ogóle
technicznie możliwe.

pozdrawiam
Crony

Użytkownik Falcon <Darek_at_tsk.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8plh01$pur$1_at_palantir.trzebnica.net...