Re: lamerskie poczatki

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 12:38:22 MET DST

Ostatnio zuko / Shark von Cygnus napisał:

>Może tutejsi panowie guru też się pochwalą, tak abyśmy mogli się
>ponabijać nawet z nich? :)

Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce ...
:-)

Trafił mi się znajomy z nowiuteńkim 286, VGA kolor, 40 MB AT-BUS.
Sprzęcicho ! :-)
Zostałem poproszony o zainstalowanie DOS-a 5.0 (chodziło o pozbycie
się ograniczenia wielkości partycji do 30 MB w starszych wersjach
systemu operacyjnego).
Chciałem zrobić to porządnie (człowiek miał śliczną siostrę ... :-) ),
postanowiłem więc oprócz standardowego zadziałania fdiskiem i formatem -
przeprowadzić LLF. Robiłem to wiele razy w w różnych XT, z dyskami MFM.
Autobus trafił mi się po raz pierwszy ... Aha, szczytem debilizmu było z
mojej
strony przeprowadzenie całej operacji przy pomocy softu zaszytego w biosie
płyty głównej. Rezultat - można się domyśleć. :-(.
5,5 bańki poszło w błoto ...
A i panienka nie chciała już na mnie patrzeć jak dawniej ... :-(((
Pozdrawiam !
:-)
Krzysztof Kucharski