Re: moja karta szumi

Autor: Rafael 3DJ (raf3dj_at_grafik.3d.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 12:35:14 MET DST

Agnieszka i Gabriela napisał(a) w wiadomości: <8pnjvn$47f$1_at_news.tpi.pl>...
>hej
>
>Mam stara karte graficzna Sound Blaster 16 ISA, ktora niestety lapie
dzwieki
>pochodzace z komputera i przez to zakloca odbior dzwieku, emituje szumy.
Jak
>moge usunac ten problem

wpadnijcie do mnie wieczorem to wam pokaze (nie tylko to jak rozwiazac ten
problem, ale duzo wiecej:))))))

na powaznie:
pierwsza rzecz- odlacz kabel laczacy cd-rom z karta muzyczna, to najczestsza
przyczyna zaklocen
sprawdz czy jakas tasma (HD, FDD) nie styka sie z karta
mozesz w biosie zmienic spread modulation - jest to funkcja sluzaca wlasnie
do eleminacji zaklocen z innych zrodel

pozdr.
R_at_f3DJ