Re: jaki monitor ?

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 10:16:58 MET DST

dino wrote:

> co jest lepsze droga 15 czy tania 17 .
> jakie 15 polecacie ?

Droga 15, ale nie sony - chyba, że masz możliwość wybrania z wielu
egzemplarzy. Ten sam model może mieć tragiczny obraz (siedzę przy takim
w pracy) albo całkiem przyzwoity (widziałem u kumpla) - sieją jakością
niesamowicie. Ja mam Iiyamę (wyrównana, super jakość, a cena niższa niż
Sony), tylko trochę większy - najmniejszy jaki znalazłem to 17 - jak
masz do wydania prawie 2000 to polecam, jak nie to CTX, Samsung
SyncMaster albo Flatron. Generalnie musisz w sklepie sprawdzić konkretny
egzemplarz - najlepiej wytypuj kilka modeli i poproś o odpalenie kilku
egzemplarzy każdego, zapuść jakieś testowe obrazki i porównaj. Sprawdź w
różnych rozdzielczościach i co istotne, na tej samej karcie graficznej.
Monitory niestety są dosyć wrażliwe na traktowanie, a handlowcy i
transportowcy raczej się tym nie przejmują. IMO częściowo z tego wynika
duży rozrzut jakości dla tego samego modelu. Generalnie wybieraj nie
model, a egzemplarz (oczywiście z tych dobrych modeli).

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm