Timeout przeglądarki ???

Autor: Irek (irek_at_dst.com.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 08:50:44 MET DST

Witam
Piszę na klilka grup, bo dokładnie nie wiem, w czym jest problem. Sprawa
wygląda tak.
Aplikacja napisana w Perlu(CGI) tworzy strony internetowe html (serwer Linux
RedHat6.2+Apache). Jedna z opcji na tych stronach to akcja submit, po której
czas odpowiedzi z bazy może trwać nawet 5-10 minut(operacje na
kilkudzisięciu milionach rekordów). Czas, po którym serwer powinien
odpowiadać, że strona nie jest znaleziona ustawiono na 30 minut. Nasz
aplikacja w CGI wykrywa czas odpowiedzi większy niż 20 minut i wyświetla
stosowny komunikat. Ale na części przeglądarek InternetExplorer 5.x wyrzuca
komunikat już po około 5 minutach że nie znaleziono strony.
Czy jest to parametr Windows95/98, InternetExplorera, jakieś rejestry a może
po stronie RedHat-a należy coś ustawić lub zmienić. Proszę bardzo o
odpowiedz kogoś, kto ma jakieś doświadczenie w tej kwesti. Mam nadzieję, że
ktoś rozwiązał już ten problem.

Pozdrawiam
Irek Smaczny
ICQ: 67420570 Gadu: 24944

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/