Re: No to jeszcze raz: Soft potrzebny! (albo problem z sieciówką)

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 07:33:05 MET DST

Użytkownik "Michał Wysocki" <mwsoft_at_satkabel.com.pl> napisał w wiadomości
> sprawa jest taka
> chce kopiować pliki przez sieć do laptopa, ale problem polega na tym że on
> nic nie ma na dysku. W stacji dokującej jest karta sieciowa ISA PnP. Jak

> zainstaluje w moim kompie to wszystko jest OK io=0x240 IRQ=15. Kopiuje na
> dyskietke wszytkie pliki potrzebne do sieci w dosie (net.exe, protocol.ini
> itd)
> Wkładam karte do laptopa, odpalam system i driver od siećówki pokazuje mi
> 'harware dont respond' (czy jakoś tak). No to zaczołem na chybił trafił
> [...]

Przestaw w biosie ustawienia IRQ z auto na available ISA ( lub cos w tym
stylu ) wtedy powinno Ci sie udac wykryc karte sieciowa.
Do kart sieciowych najczesciej dodawany jest programik w ktorym mozna
zmienic i IRQ i zakres pamieci. Poszukaj go a ulatwisz sobie zycie.
Pozdrowka :

--
            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl