Re: SoundBlaster Live 1024 OEM SpDif

Autor: Timo (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 23:00:19 MET DST

> Czesc i czolem!
>
> Zakupilem SBLive'a 1024 i jedyna rzecza, jakiej mi brakuje jest wejscie
> cyfrowe SPDIF z DVD/CD - w wersji oemowej zostaly tylko piny :-(
> Czy ktos z Was probowal sobie dolaczyc to wejscie do karty (dolutowac
> kabelki) - dzialalo?

Nosilem sie z zamiarem dolutowania kabelka.
W tym celu porownalem dwie wersje tej karty - jedna miala wejscie spdif a
nie miala wyjscia cyfrowego (to byl starszy model) a druga odwrotnie (teraz
takie produkuja).
Niestety roznia sie one kilkoma malymi scalaczkami i elementami biernymi (w
jednej sa jedna a w drugiej ich nie ma, za to sa inne w innych miejscach),
dlatego mysle ze dolutowanie kabelka nic by nie dalo (chociaz moge sie
mylic).

pozdro