Re: Duron - temp. i podkrecanie.

Autor: Krzysztof Markowski (kmarkow_at_poczta.arena.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 22:31:04 MET DST

Witam !
Slyszalem, ze niebezpieczna temperatura zaczyna sie wtedy, gdy procesor sie
zawiesza ... :-)
Troszke powazniej ... mam 650, ktora przy nominalnej predkosci miala
temperature 47 C, po podkreceniu na 800 (1,6 V, 9x100) temperatura waha sie
w okolicy 60 C , sprzet chodzi stabilnie wiec uwazam, ze nie ma potrzeby
szalec z jakimis lepszymi wiatrakami, jednak kiedys , gdy wrzuce 900 lub 950
MHz lepsze chlodzenie sie przyda.
Laczyc trzeba cztery mostki L1. Ja zrobilem to najzwyklejszym olowkiem 0,5
mm , grafit na razie nie znika :-)
Numer polega na wykonaniu czterech kresek (chyba kazdy sobie poradzi, komu
sie nie trzesie reka)
Z klejem nie mialem do czynienia i raczej nie bede ... mozna sie uzaleznic
:-)

milego krecenia
GreeN