GA-586T2 & K6-2/300/AFR66 CXT (400 MHz)

Autor: Lukasz Ponski (luk_ar_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 19:36:25 MET DST

Cześć,
Mam problem z ustawieniem napięcia do tego AMD'ka. Wiem, że powinno być
2,2V a mnożnik przy szynie 66Mhz na X2 (interpretowany jako X6 przez rdzeń
CXT). Niestety komputer przy włączeniu nie działa poprawnie, monitor po
chwili wygasza się. Jeżeli podwyższę napięcie do 2,3V system nie startuje
pojawiają się dziwne znaczki na ekranie. Dopiero przy napięciu 2,4V wszystko
wydaje się być w pożądku. Obawiam się jednak, że za wysokie napięcie może
uszkodzić procesor.
 Napięcie 2,2V i mnożnik X5,5 (częstotliwość procesora ustawiona wtedy na
366 Mhz) powodują natomiast sprawne działanie komputera.

1.Moje pytanie: co zrobić, żeby ustawić częstotliwość AMD na 400MHz przy
napięciu 2,2V?

2.Mam pamięć SDRAM DIMM 64MB (100MHz). Jakie ustawienia w Biosie dają
najlepszą
wydajność?

P.S. Mam najnowszy bios ver. 2.1.

Dzięki. luk_ar_at_poczta.onet.pl.