problem z instalacja w98 - pomocy

Autor: Maciej Łukaszewski (macby_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 19:23:09 MET DST

Sprawa wyglada tak:

procek k6-2 500
64 ram
dysk 10 gb
plyta nie wiem jaka bo to nie moj komp i jest na gwarancji - nie moge
otworzyc - nie wiem tez czy procek nie jest podkrecony - w sumie to nie wiem
prawie nic ;-)

win98 jest na oryginalnej plytce ( nie porysowanej ;-)

no i instaluje - przygotowyje sie kreator instalacji dochodzi do 100% no i
komunikat:

SUWIN
Ann error has occurred in your application...

no i klapa

General pprotection Fault in *.dll ( za kazdym razem inna )

co to moze byc??

pomocy!!!

z powazaniem
Maciej Łukaszewski