Re: Po co ?

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 18:56:44 MET DST

> Tez tak podejrzewalem , ale wolalem sie upewnic.
>Kumplowi gry chodza TYLKO pod Voodoo 2 :-))
A w czym problem ? Ja od dawna mam TNT i Voodoo1. Trzymam to bo korzystam ze
starszych gierek które chodzą tylko pod 3dfx. NIE MA żadnych konfliktów, w
grze wybierasz która z kart ma akcelerować i po sprawie. Ja to zrobiłem
celowo ale jeśli to nowy sprzęt to podejrzewam że w sklepie wcisnęli mu
Voodoo na które na pewno niema już popytu.
= Janusz =
= jangol_at_poczta.fm =
= jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl =
= jangol_at_box43.gnet.pl =
= ICQ UIN: 17523111 =