Prośba o poradę: karta graficzna do PIII 667.

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 18:15:07 MET DST

Potrzebuję dokupić kartę graficzną do następującego zestawu:
Intel Pentium III 667MHz (133 bus)
128 RAM (133bus)
płyta Gigabyte z chipsetem VIA Appollo (AGP 2x)

Czego oczekuję od karty video?
Ano dosyć szybkiego ale nie extremalnego 3D bo raczej
rzadko gram w tego typu gry. Oczekuję również dużej
kompatybilności (Windows/Linux) oraz mocnej pozycji
na rynku (drivery do przyszłych systemów, wsparcie).
Nie mam jeszcze DVD, ale jeśli od takiej karty wymaga
się tu jakiegoś wsparcia w tym zakresie to będzie to
istotne dla mnie bo zamierzam zakupić DVD do odtwarzania
filmów z takich płytek.
Dodatkowo potrzebuję dużą szybkość w obróbce 2D, mianowicie
grafika i fotografie cyfrowe, TV/video capture itp.
Jeśli karta nie będzie miała wejścia/wyjścia videoTV
to dodatkowo prosze o poradę w kwestii karty tunera
i edycji ujęć z TV jako karty dodatkowej, na PCI.

Acha - cena nie odgrywa większej roli ;-)

Rozważałem do tej pory dosyć już starą VooDoo 3 AGP.
Odradzono mi 3500 z tunerem więc już sam nie wiem co kupić.
Oferta jest dosyć bogata, TNT, NVidia, GeForce... pomocy! ;-)