Czy ktoś instalował modem AMR w Windows 2000?

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 17:53:58 MET DST

Mam następujący problem:
- urządzenie jest wykrywane jako PCI Communication Device - OK,
- uruchamiam program instalacyjny producenta i instaluję sterownik,
   podczas instalacji określam port na którym będzie pracował: COM3
    (nie mam takiego portu na płycie, jest to jak sądzę potrzebne do
przesłania strumienia na standardowy port szeregowy - w tym wypadku modem?)
- następnie dodaję definiuję modem w sekcji modemy i tu niespodzianka,
  nie mogę ustawić mapować modem na port COM3 - nie widzę go (portu).

To somo robione w WIN98 działa bez problemu i bezboleśnie.
Sądzę że jest to problem ogólny i nie wynika ze specyfiki sprzętu.