fonty PL w banerach

Autor: WJaP (comvideo_at_krzys.com.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 08:43:53 MET DST

Kłaniam się,

Poproszę o pomoc w sprawie ,,ogonków" w programie
MS FrontPage z pakietu MS Office2000.

W Web settings wybieram: english (brak jest polish)
             default page encoding: central Europe iso 8859-2

W Page options wybieram: central Europe iso 8859-2 font: arial

W Page properties: page language - polish
                              save the documents as: central Europe iso
8859-2

****
Takie ustawienia powodują, że w banerach brak jest polskich liter.
Jeśli to ostatnie ustawienie (save the ...) zmienię, na: central Europe (win
1250)
wszystko w BANERACH jest z ogonkami OK. Myślę jednak, że nie jest
to dobre i uniwersalne rozwiązanie. Dlaczego mam takie problemy, jak temu
zaradzić.
Co więcej w preview kiedy wychodzę z danego okna (strony) do drugiej i potem
wracam, czyli oglądam witrynę czcionki się zmieniają, np. na caps lock (duże
litery).

Jeśli nie używam wizardów i nie generuję New Web, wydaje się, że wszystko
jest OK.

Pozdrawiam, liczę na życzliwe wskazówki
Wiesław
cv_at_optimus.wroc.pl