Problem z monitorem

Autor: Crony (darekpg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 15:27:49 MET DST

Witam
od pewnego czasu mam problem z monitorem. Polega on na tym, że dla nie
których trybów pracy (rozdzielczość, częstotliwość odświeżania) obraz uległ
znacznemu rozciągnięciu w poziomie (około 30%). Korygowanie tego nastawami
monitora (Daewoo 15") powoduje, że obraz zaczyna się mieści w obszarze
ekranu jednak czcionki na krawędziach ulegają zwężeniu a w centrum
poszerzeniu.
Ewentualny problem z karta graficzną wyeliminowałem poprzez próby z inną.
Efekt był ten sam.
Słyszałem, że są programy które pozwalają programowo zmieniać geometrię
obrazu nie wiem jednak czy nie jest to po prostu jakieś uszkodzenie
monitora.
Proszę o poradę, pozdrawiam

Crony