Re: Odp: Duron 600 krecenie

Autor: Arek Skwarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 15:00:17 MET DST

PLum napisał(a):

> ale tam pisze ze mam tylko L1 zamalowac, okay ale moja plyta w softcie
> ma tylko zmiane magistrali nie ma zmiany mnoznika ...
> a najwiekszy wynik na jaki dziala to 109 MHz - na wiekszym sie wiesza ?

Sposob z zamalowaniem mostkow L1 dziala tylko na plytach z mozliwoscia
zmiany mnoznika i napiecia a obecnie takie sa dwie - Asus A7V ver. 1.01
(w nowszych nie ma przelacznikow DIP do zmiany mnoznika i napiecia,
tylko do FSB) oraz Abit KT7. Na innych plytach trzeba kombinowac z
ustawieniami mostkow L3,L4,L6 i L7 - najlepiej przeciac wszystkie (co
proste nie jest) i laczyc pozniej w miare potrzeb. Podkrecanie Durona
przez zmiane FSB nie dziala za dobrze, o czym miales okazje sie
przekonac. Czytalem, ze trwalszym srodkiem na laczenie mostkow jest
uzycie farby przewodzacej do reperacji sciezek grzejnych tylnych szyb
samochodowych - mozna to dostac w sklepach samochodowych.

Arkady