Re: Klawiatura a herbata (slodzona)

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 13:35:37 MET DST

Robert Otto (POLBOX) wystukał(a):

> czy jest jakis sposob aby reanimowac klawiature zalana herbata
> z cukrem? Plukanie woda, alkoholem?

Czytałem w jakiejś gazecie o gościu, który regularnie czyści swoją
klawiaturę w zmywarce do naczyń i nie narzeka. :) Wiem, wiem... :)
Ale naprawdę o tym czytałem, na dodatek w gazecie o komputerach
i wcale nie lamerskiej, i wcale nie 1 kwietnia. :) Przetestuj. :-O

--
Dariusz Laskowski                                 Pozdrowienia z drugiej
Gdańsk Wrzeszcz                                   strony krzywej Gaussa.