Abit BE6-II i ATI XPert 2000 - Pomocy !!!

Autor: Robek (robczer_at_box43.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 12:59:37 MET DST

Witam szanownych grupowiczow.
Pomocy !!! Ratunku !!! Juz nie moge od czterech dni
siedze kombinuje z roznymi biosami, driverami i ciagle to samo.

Mam plyte Abita BE6II z biosem UH oraz sterownikami
do HotRod 1.25 i biosem w tej wersji.
Karte graf. ATI Xpert 2000
dysk IBM 20 GB ATA66 7200 rpm
Celeron 600 na przejsciowce.
Wszystko jest OK dopoki nie zainstaluje sterownikow
do ATI Xpert 2000 TV OUT.

Wtedy system (Win98 SE) zaczyna sie wieszac.
Po uruchamianiu komputera zaczynaja wyskakiwac losowo
np. takie rzeczy:

zamiast liter wyskakuja jakies kwadraciki
lub
znikaja ikony
lub
wyskakuje komunikat,
ze explorer spowodowal blad ogolnego dostepu....
jedno z okien zostanie zamkniete
lub
system wykryl blad w dostepie do rejestru ....
system naprawi rejestr.....
ponownie uruchom komputer

po tym ostatnim system powraca do stanu tuz po instalacji
czyli:
- karta graf. standadardowa
- bez sterownikow do HotRod 66

No i wszystko dziala pieknie dopoty, dopoki
znowu nie zainstaluje oprogramownia i sterownikow do ATI.

Co robic zalamac sie, powiesic wyp... ABIT'a czy ATI do smieci.
Przepraszam, ze sie unioslem ale jestem juz bezradny.
Prosze o pomoc i wskazowki.

Robek
robczer_at_box43.pl