Plyta WAP CD - znajdziesz tu wszystko - zobacz bo warto.

Autor: SIRIUS (junak95_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 10:19:18 MET DST

Czesc.
Posiadam bardzo duży zestaw programów (ok. 400MB) do tworzenia stron
WAP-owskich,
'kombajnów' łšcznie z emulatorem komórki takich firm jak:
Nokia, Ericsson, Phone.com, Motorola, a także ogromny zestaw artykułów na
ten temat,
stšd istnieje możliwoœć zamówienia u mnie takiej płytki
z najœwieższym oprogramwaniem bez potrzeby 'œciagania' tego z Internetu.
Koszt takiej płytki to 20zł + koszty wysyłki - zamów bo warto.
SprawdŸ osobiscie co jest na płycie pod adresem:
http://www.kki.net.pl/~junak95/dane/wap.txt
Poniewaz interesuje mnie ten temat i bede sie nim zajmowal przez co najmniej
najblizszy rok (a prawdopodobnie dluzej) wiec mozna liczyc
iz na plycie znajdzie sie najswiezsze oprogramowanie.

Zapraszam rowniez do dzialu WAP na stronie:
http://www.kki.net.pl/~junak95/index.html

Kontakt:
email: junak95_at_kki.net.pl
Pozdrowienia,

SIRIUS '95
email: junak95_at_kki.net.pl
Zapraszam rowniez na strone:
http://www.kki.net.pl/~junak95/index.html

---
OFERTA SPECJALNA 46GB DYSK TWARDY IBM 7200 OBROTOW ZA 999 PLN NETTO
KONIECZNIE ZAJRZYJ DO NAS SUPER OFERTA http://www.idh.pl tel. 012 6321677