Re: Dyski made in china

Autor: Jaromirek Hej! (jaquniu_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 02:46:05 MET DST

 "ScreamNET Direct Sales" <info_at_screamnet.prv.pl> napisał / wrote:

> no niewiem... Jak z dyskami, to nie wiem jak jest... ale pamiętacie stare
> Celerony ? Podkręcały się tylko te z Malezji...

Normy, normami, ale jasno widać, że produkty markowe z różnych krajów czasami różnią
się jakością (vide obiektywy Pentaxa z Vietnamu, płyty CDR Phillipsa z ...zapomniałem
Azja..., Fanta-różnica w smaku polskiej a made in Italia,...), nie wiem jak rzecz się
ma w wypadku AMD (Drezdeńska fabryka produkuje na bazie miedzi, teksańska aluminium, na
procku jak byk Made in Malesya. Pogubiłem się...