Re: AVer Media TV phone 98

Autor: Michal C. (michalcz_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 01:40:42 MET DST

Użytkownik BA <bartek10_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39bd23c0_at_news.vogel.pl...
> Dokładnie to chodzi mi o wejście do anteny FM, antena dołączona do
tunera
> daje słabą jakość więc chciałem podłączyć do kablówki ale wejście od
kabla
> jest trochę inne. Widziałem w niektórych tunerach wyjmowane wejście
FM, a
> pod tym inne, czy ten tuner też posiada coś takiego, jeżeli tak to
jak je
> zdjąć bo bardzo ciasno siedzi??? Z góry dzięki.

Witam,
Nie wiem dlaczego nie podoba Ci się to gniazdo do anteny fm
przecież można tam włożyć standardową wtyczkę antenową.
Ale faktycznie gniazdo to można wyjąć, tak więc ciągnij śmiało.
ale co tam włożyć w to miejsce to coś jak chinch tylko z dłuższymi
ściankami więc nie wiem czy zwykły będzie pasował.
3m się
          Michał C.