teac x40

Autor: Timo (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 00:44:01 MET DST

hi

mam pewien problem z tym cdromem, mianowicie:

zapodalem firmware 3.0A i jak wiadomo mozna wtedy zmieniac odpowiednim
programikiem szybkosc sciagania danych audio i czas tzw "spindown".
i tu jest walsnie moj problem, naped nie reaguje na ustawienia spindownu...
cokolwiek ustawie i tak plyta przestaje sie krecic po okolo 8 sekundach od
skonczenia czytania danych... jest to bardzo denerwujace poniewaz np w
diablo 2 gdy z cd jest odgrywana muzyka w grze, naped co chwile zwalnia i
rozpedza plyte, efektem tego jest straszne grzanie sie napedu!!
czy ktos moze mi pomoc? probowalem flashowac firmware ponownie - bez skutku,
dalej to samo sie dzieje. wylaczalem tez auto insert notification i dalej to
samo, zrobilem juz chyba wszystko co moglem - bez zadowalajacego efektu
niestety nie wiem jak bylo gdy mialem firmware 1.0 gdyz dokonalem flasha
niemal zaraz po kupnie napedu.

pozdro
help!