Odp: AMD

Autor: PLum (pl_um_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 00:20:43 MET DST

Użytkownik Artek <mapenar_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39bc5f80_at_news.vogel.pl...

> Co sadzicie o procesorze AMD DURON 600 Mhz , i jaka naleprza bylaby plyta
do
> tego.
> --
> Artek
> mailto:mapenar_at_poczta.fm

Hmm, od 3 dni jestem posiadaczem AMD Duron 600 Mhz i Płyty K7T Pro
(MS-6330) , 64 MB Ram 133Mhz , TnT 2 M64
no i cóż moge powiedziec .... BOMBA.
tzn jeszcze go nie podkreciłem (w biosie płyta ma tylko ustawienia
Magistrali) ale przeciez procka i tak podkreca sie mieszajac mu na
laczeniowkach.

w 3D Marcku 2000
uzyskałem wynik 1607

a co do płyty to jest spoko wiecej informacji masz na
http://www.msi.com.tw/Product/first.htm

--
PLum