Re: Dial-Up a haslo ???

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 19:51:37 MET DST

"GrzesioR" <gr_at_kki.net.pl> wrote in message news:

> ?
> Da się - wystarczy nie wpisywać hasła.

no to zapraszam do mojego kompa - miłego klepania.... ;-)
to o czym piszesz - sprawdza się w procedurze MS family logon - tam
rzeczywiście wystarczy podać bylejaki login i "puste" hasło - requester
więcej się nie pojawi.
Niestety - w przypadku MSnetwork nie jest tak łatwo - żadne klikanie nie
pomaga - reqester wyłazi uparcie po każdym restarcie. Gdzieś obiło mi się
o oczy, że można go wykończyć grzebiąc w rejestrze, ale nie pamiętam
szczegółów...

Grendel