Re: Nagrywarka z odtwarzaczem CD

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 17:16:18 MET DST

Użytkownik "Leszek Ciszewski" <leszekc_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Skoro napisałem DVDRW i do dzisiaj nie poprawiłem,
> a na grupy w międzyczasie zagladałem -- to znaczy,
> że czytałem DVDRW. :)

Albo się walnąłeśm albo w ofercie którą czytałeś był byk.

> Pstr: A swoja drogą: co to jest DVDRAM? :)

DVDRAM to niedrogie urządzenia nagrywające na płyty DVD lecz są to inne
płyty które nie są czytane przez zwykłe czytniki DVD. To tak jak nagrasz
płytkę przez PacketCD. Możesz ją odczytać tylko w nagrywarce.
Mam przed sobą w cenniku DVDRAM za 1396 a DVDRW za 17784 oczywiście obie
ceny netto (hurtowe).

--
Pozdrawiam
Paweł Paluszyński