Problemy z TVin/Out na Asusie 6600 Deluxe

Autor: Piotr Ulatowski (ulatowski_at_poczta.fm)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 17:33:30 MET DST

Witam.
Mam kartę Asus 6600 Deluxe (g-force SDR) z kompletem wyjść i wejść video.
Niestety do tej pory nie udało mio się skorzystać z t6ych dobrodziejstw.
Problemy pojawiają się gdy usiłuję podłączyć kompa do dużego TV.

1. Na jakim kanale mam szukać obrazu? Próbowałem z podłączeniem przez chich
i SVHS na kanale AV ale tam nic nie ma.
2. Próbuję podłączyć kamerę video do komputera do wejścia SVHS lub Chinch. I
znowu lipa. Odpalam program ASUS Live 4.0 (dostarczony z kartą) i wyskakuje
mi tekst:

Video decoder detecting occurs error! The reason could be:
1. Your display card doesn't have a Video decoder.
2. Your monitor or monitor driver is not proper design for I2C Bus control.

I program się nie włącza. Podobnie jest z programem Asus Watch Dog.
Zaznaczam że próbowałem już z driverami Asusa z płytki jak i z najnowszymi
ściągniętymi ze strony Asusa. Testowałem też dwa monitory CTX 711F oraz
HighScreena 15 cali (ustawiony jako standardowy monitor Plug and Play).

Próbowałem z Win98SE i Win Me

Pozostała konfiguracja kompa:
PIII 733 (133)
Ram 128 (133)
Płyta Abit SL6 (i815)
SB Live!
DVD PIoneer
CDRW Philips
Karta ASUS 6600 Deluxe (pełna wersja nie OEM)
Wyżej wymienione monitory, telewizor SONY

Jeżeli ktoś ma wspomnianą kartę i wie jak rozwiąć moje problemy to bardzo
proszę o pomoc.

Piotr Ulatowski