buczenie w glosnikach

Autor: Red Scorpion (redscorpion_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 19:21:46 MET DST

Mam SB LIVE i podlaczony do niego plastikowy subwoofer Zoltrixa z dwoma
glosniczkami. Od pewnego czasu w glosniczkach mam ciagle buczenie na
standardowej glosnosci. To taki odglos jakby np. w wiezy HIFI podkrecic
glosnosc na maxa bez muzyki - slychac buczenie. I tak jest u mnie, cholernie
to przeszkadza. Co moze byc przyczyna? karta czy subwoofer z glosniczkami?