Re: lamerskie poczatki

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 16:24:32 MET DST

> Na grupie pl.listserv.chomor-I ktoś rzucił hasłem, aby opisać swoje
> "lamerskie początki" z pecetem i największe głupoty jakie się robiło.
> Może tutejsi panowie guru też się pochwalą, tak abyśmy mogli się
> ponabijać nawet z nich? :)

heh, moje poczatki z softwarem zaczely sie z "disk menagerem". Mialem wtedy
jakies 3 lata i puscilem cale 20mb danych w niepamiec :)

No i moze jeszcze kiedys namowilem kumpla do podkrecenia cyrixa ... no ale
to nie ja wtedy zmienialem wiec sam sobie go skopcil (tam byl jakis motyw ze
nie wolno magistrali zmieniac, zapomnialem mu powiedziec ... ). W sumie to
wszystko wyszlo na dobre bo w zamian dostal 166mmx.