Telefon vs Komputer

Autor: CFR (cfr_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 13:38:24 MET DST

Hai!

    Czy jest program, dzieki ktoremu mozna odbierac telefony oraz dzwonic.
Konkretnie chodzi mi o coś takiego jak jest w roznych biurach, gdzie mozna
nagrac swoj komunikat np: "Prosze czekac na zgloszenie sie opeatora" itp. Po
prostu nie chce aby wlaczala mi sie automatyczna sekretarka. Mam program
Cheyenne BitWare v 3.30.08 i tam nie ma takiej opcji. Moge jedynie ustawic
czas oczekiwania max. 9 sygnalow, gdzie na koniec jest komunikat o
niemozliwosci zostawienia wiadomosci i nastepuje rozlaczenie :(((

Prosze o pomoc, moze wiecie skad sciagnac taki program.

Hai!
CFR