Re: Prolink Geforce2 MX

Autor: WK (buhaha_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 14:03:35 MET DST

Paweł <pawel76_at_obywatel.pl> wrote in message
> Czesc!
> Czy ktos z Was mial juz do czynienia z karta
> PROLINK GEFORCE2 MX 32MB TV-OUT?
> Jakie sa jej plusy i minusy, i czy warto ja kupic?

Plusy:
- niska cena,
- radiator na chipsecie,
- niski pobor mocy (4W a nie jak w GF DDR 16W!), w zwiazku z tym nie ma
problemow z zasilaniem - powinien chodzic na wszystkich plytach glownych,
- niezla wydajnosc (lepsza od GF SDR, a po podkreceniu od DDR),
- dobrze sie podkreca (pamiec i chipset na 210 MHz, oczywiscie z
wentylatorem),
- bardzo ladny obraz na TV,
- mozliwosc pracy na monitorze (z dowolnym odswiezaniem) i TV jednoczesnie
(niestety nie ma wtedy obslugi overlay'a),
- overlay dziala tu i tu, tylko dla odswiezania 50Hz (nie wszystkie monitory
dadza temu rade), lub w trybie albo TV - albo monitor,

Minusy:
- nie udalo mi sie uzyskac obrazu na TV podczas startu komputera

Pozdrawiam - WK