Problem z karta ATI-TV WONDER :(

Autor: Adam Grzybowiński (grzyba_at_polbox.com)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 10:09:18 MET DST

Witam,
kupilem karte TV( z NICAM'em) do swojego PC, ale problem w tym ze nie moge
uruchomic oryginalnego oprogramowania od niej, a uzywajac innego(borgtv, i
inne) nie moge uzyskac z tej karty dzwieku.
Podczas uruchomienia oryginalnego programu dostaje taki komunikat:
The TV player failed to initialize the video.
Ensure the correct video drivers have been installed and close any
applications which may be playing video before attempting to restart TV.

Nie mam uruchomionych zadnych innych aplikacji. Sam nie wiem juz co robic,
prosze pomozcie bo mozliwe ze bede ja musial zwrocic.

Pracuje ona u mnie na plycie AsusP2B, grafika Intel740(moze tu tkwi
problem?)
Dziekuje za ew. pomoc.
Prosil bym tez na priv.

--