Re: MP3

Autor: Wojt_at_s
Data: Sun 10 Sep 2000 - 23:31:39 MET DST

> Tylko że jak nagrywałem w Nero koncert z mp3 i ustawiłem odstępy
> między trackami na 0 sek. to i tak były małe przeskoki słychać. Czyli
> jak ktoś musi nagrać coś bez odstępów między ścieżkami, to jednak
> lepiej najpierw do wav, a potem na płytę.
>
> --

domyslam sie ze robiles to w DAO

jednak watpie czy jakiekolwiek sposoby pomoga uniknac tej nawet minimalnej
przerwy czy piku miedzy trackami poniewaz juz mp3, z ktorych robisz wav,
pochodz od wavow ktore nie sa dokladnie zrzucone z plyt AudioCD (proponuje
zapoznac sie z pojeciem Offsetu)
A gdy masz do czynienia z nagraniem koncertowym czy muzyka gdzie wszystkie
tracki stanowia jedna calosc to ucho ludzkie swietnie wykrywa wszelkie
"nierownosci"
miedzy trackami.