Re: Podzespoly komputeroew po rewelacyjnych cenach

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 23:07:08 MET DST

Jop wystukał(a):

> btw Czemu zmieniłeś nicka?

Nie zmieniłem. Zacząłem podpisywać się imieniem i nazwiskiem.
Na wszelki wypadek gdyby ktoś miał wątpliwości umieściłem DrYazzgod
w FQDN.

> chyba nie z powodu "oficjalnej strony"? ;)

E tam. Przecież to ja ją pokazałem światu. :)

--
Dariusz Laskowski                Ja rozumiem w tramwaju dla kawału kogoś
mailto:darlas_at_idea.net.pl        podpalić, ale w teatrze?!?     (c) Jaro