Re: "promocja" tepsy

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 15:30:51 MET DST

"Jarosław Kamper" <jarekkam_at_alpha.net.pl> wrote in message news:

> Czyli jednak jest podstawą (jeżeli sie pokrywa z ich billingiem).

Wiesz... ja miałem ICH billing, gdzie było kilkaset połączeń z lipnymi
numerami (ich centrala nie nadążała za modemem i zamiast 0 na początku
wybierała 7, 8, 9 itp.) wszystko po 3-5 sek. - wojna była o to jak
cholera, ale reklamacji nie uwzględnili !!!. Więc tym bardziej nie
uwzględnili by wydruku z Bankruta czy temu podobnego programu

Grendel