bios do plyty Yakumo

Autor: Mariusz Stawarski (frugo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 09:58:48 MET DST

Czy istnieje gdzies w sieci archiwum starych biosow?

Kto mnie poratuje i wysle mi bios do plyty Yakumo TX-1
Chodzi mi o oryginalny bios o oznaczeniu:
BIOS-SL (70925C)
09/25/97-I430TX-SMC669-2A59IV3FC-00
do plyty enigmatycznie oznaczonej jako 35-8333-01

Sciagalem uaktualnienie PCB820DS, ale po zaimplementowaniu tego karta Sound
Blaster Live powodowala zawieszanie sie myszki (doszedlem do tego wyciagajac
i wkladajac kolejno komponenty), przy czym w systemie nie bylo zadnych
konfliktow. (Win95 i Win98)

Zrobilem oczywiscie backupa starego biosa, ale na nieszczescie dystkietka ta
zostala nieswiadomie sformatowana przez osobe trzecia :(

z gory dzieki
Mariusz Stawarski