Re: buczenie karty dzwiekowej

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 01:10:10 MET DST

Użytkownik "Radek B" <rab_at_mediator.pl> napisał w wiadomości
> AVE !

> Czy istnieją takie programiki do zmniejszania temp. kart graficznych :)
> ? Bo nie mogę podkręcić swojego kompa ze względu na to, że przegrzewa mi
> się karta graf. (Voodo3 2000). Mam nawet wiatraczek zamontowany ale
> niewiele to daje.

Nie słyszałem o takich, pewnie procesor graficzny nie przewiduje instrukcji
HALT. Powinnieneś dać większy radiator i dopiero na to wiatrak, możesz też
zrobić to samo na karcie po odwrotnej stronie chipa, tylko musisz kupić
radiator przyklejany. A swoją drogą sądzę, że to nie o temperaturę chodzi,
tylko przetaktowana magistrala się nie wyrabia.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                            *** MUSK TFUi WRUK ***