Re: Jaki modem wybrac???

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 19:32:35 MET DST

El Presidente wrote:

> Raczej Asmax.

> Najlepiej jakis modem zewnetrzny (raczej nie USB).

Jak byłem na stronie Asmax'a, to właśnie np. Asmax Flash V.90 był
w dwu wersjach: internal i external, i chyba nawet cenowo jakoś
dramatycznie się nie różniły. W każdym bądź razie external - 350.
Inna sprawa, że jak wszedłem do opcji zakupy, to zobaczyłem napis:
chwilowo brak w magazynie. :(

--
Dariusz Laskowski                                 Pozdrowienia z drugiej
Gdańsk Wrzeszcz                                   strony krzywej Gaussa.