Re: laptop

Autor: Piotroosh (Piotroosh_at_tesst.com)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 19:07:59 MET DST

Witam

> Słyszałem, że przez miniaturyzację podzespołów w laptopach działają one o
> wiele szybciej, np: procesor o zegarze 200 działa jak zegar 400. Mam jeszcze
> pytanie jak jest z myszkami w laptopach. Odpowiedzi proszę na priva....

Nie sadze.
Wiem tyle ze laptop to komputer przenosny, a jego przenoszenie niezbyt
dobrze wplywa na jego dysk :) tak ze po pewnym czasie dysk staje sie
cooraz wolniejszy i wolniejszy.... i P II 233 dziala jak p100 :)

A myszki.. sa :) albo wsadzaja taki fiutek miedzy klawisdze g i h na
klawiaturze, albo daja touchpad, albo podpinasz jaka chcesz przez
ps2/usb

Piotr