Re: Jaki modem wybrac???

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 13:57:14 MET DST

Robert Socket wrote:

> Mam maly problem. Zastanawiam sie jaki kupic modem:
> - Zoltrix Spirit
> - Asmax V90 PCI
> Jakies sugestie??? A może inny sprzęt?

Kupiłem rok temu Spirita, bo... tani (dobrze nie pamiętam, ale ok. 150).
Działa bez zarzutu. Problem w tym, że teraz potrzebne mi coś, co nie
nie jest winmodemem. Wybrałem zewnętrznego Asmax'a za 350. W sumie więc
posiadanie modemu będzie mnie kosztować 500. :( A gdybym od razu kupił
_prawdziwy_ modem, to półtorej stówy miałbym w kieszeni. Wniosek z tego,
że płacąc więcej, płacisz mniej, bo droższe znaczy tańsze. :)

Bierz Asmax'a.

--
Dariusz Laskowski                                 Pozdrowienia z drugiej
Gdańsk Wrzeszcz                                   strony krzywej Gaussa.