Re: Dysk Fujitsu

Autor: ALi (ali0_at_bigfoot.com)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 12:14:30 MET DST

Dnia Thu, 07 Sep 2000 09:59:40 +0200, przez Radoslaw Sokol
<rsokol_at_iname.com> napisane zostało:

>Ostatnio testowałem dysk Fujitsu 20 GB z serii MPF3-AT (UDMA/66, 5400 rpm,
>łożyska chyba olejowe). Cholernie cichy -- obrotów w ogóle nie słychać,
>a ruchy głowicy ledwo co. Może byłoby go trochę słychać gdyby nie było
>ani jednego wiatraczka, ale i tak jest cichszy od np. Quantuma. Sam go
>testowałem na zbyt słabej maszynie aby robić benchmarki (486 DX4/133 :) ),
>ale z testów znajomych wynika, że wydajnościowo jest podobny np. do
>Quantum Fireballa lct. IMHO naprawdę bardzo porządny dysk i do tego
>niesamowicie tani (550 zł za 20 GB porządnego dysku dobrej firmy).

A moje Fujitsu 10 GB z czasem zrobiło się nieprzyjemnie głośne (taki
wredny pisk). Pomogło odkręcenie od obudowy i ułożenie luzem na
mięciutkiej gąbce. Co do głowic, to czy on ma coś takiego ? ;-}
Pozdrawiam

--
ALi
ali0_at_bigfoot.com