Re: Intel Box - radiator

Autor: PabloZ (pabloz_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 08:45:59 MET DST

maf wrote:

> Czy procesory Intela wersje Box (np. Celerony slot1) sa rozkladalne?

udało mi się odczepić plastik z wentylatorkiem od radiatora,
ale kosztem ułamania jednego zatrzasku.
wiatrak stanowi jedną całość z plastikową obudową,
ale da się go wyciągnąć z łożysk.
chciałem go dosmarować bo zaczął piszczeć [półtora roku pracy],
ale skończyło się na tym, że z boxa zrobiłem oem, czyli
przykręciłem do radiatora wiatrak od celerona oem.
sam radiator+wentylator można bezproblemowo odczepić od procka.
P.