cos nie tak z monitorem

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 10:09:09 MET DST

Mam monitor Samsung SyncMaster 500b i choc jest zródlem nieustannych
problemów nie
mówie ze to zlom -poprostu ja mam pecha ze trafilem na wadliwy model.
Problem polega na tym ze obraz w pewnym momencie(czasamy przy wlaczeniu a
czasami po kilku godzinach pracy) obraz zaczyna oddalac sie i przyblizac
stajac sie przy okazji bardzo niewyrazny.Jeżeli tak sie stanie to albo
porzadnie trzepne go i wtedy obraz zaskakuje albo poruszam kablem który
przewodzi dane.Monitor był tez u mego kolegi-ten sam problem.Zawiozlem go do
serwisu-zadnych bledów,monitor sprawny.Teraz zawioze go z calym kompem do
sklepu tam gdzie go kupilem na szczególowe testy , lecz obawiam sie ze
pewnie i tak nie wykryja bledu.Jesli ktos mial podobny blad niech da znac i
napiszcie czym to moze byc spowodowane.?

pozdrawiam