Re: Problem- speed disk

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 23:46:31 MET DST

Roman Sąsiada wrote:

> ??? To chyba masz coś źle ustawione, u mnie swap zawsze ląduje na
> początku, operacja takowa nie zajmuje więcej czasu niż porządkowanie
> zwykłych danych.. Jeżeli chcesz, to mogę rzucić oczkiem na moje
> ustawienia...

U ląduje na końcu jeżeli się ma:
a) dynamiczny SWAP (bez minimum)
b) wyłączonego SpeedStarta (bo mnie denerwuje) co jest równoznaczne z
niezaznaczeniem opcji "Sort Files by acess date"
Ale jeżeli się ustawi na swapie minimum (tak mam teraz ;-), to ląduje na
początku - ale nadal można zauważyć, że go optymalizuje troszeczkę wolniej,
niż jakikolwiek inny plik i robi to za jednym przejściem (jak optymalizuje
się np. filmy to układane są wszystkie na raz)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|