Re: Sklep internetowy?

Autor: ScreamNET Direct Sales (info_at_screamnet.prv.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 21:27:46 MET DST

> Jaki by mi grupowicze polecili sklep internetowy (lub cos w tym stylu).
> Chodzi mi o najtanszy, pewny itp.

kurde, bym chciał polecić swój sklep z siga, ale nie wypada :) pozatym ceny
dawno nieaktualizowane...

Więc mogę się chyba zdobyć na gest dobroci i polecić "sklep" kolegi Scorpio
(ten gość czyta listę) i Marcina Piotrowskiego (http://wgk.waw.pl/sklep). To
są pewne osoby, wiadomo że jak coś zamówisz to dostaniesz sprawne... Zresztą
tak jak u mnie :))

--
pozdrawiam, kamil.rydzyński aka scream - mailto:scream_at_w.pl
->> tani.sprzęt.komputerowy ->> http://www.screamnet.prv.pl