Drivery i oprogramowanie do Aver Tv Phone

Autor: Damian (damian33_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 23:09:31 MET DST

Mam wielka prozbe do kogos kto ma karte telewizyjna Aver TvPhone.
Czy moze mi ktos przeslac drivery i oprogramowanie do tunera TvPhone powyzej
wersji 0.90 .
Ja sam posiadam Aver Tv Capture ale na samym poczatku jak kupilem tuner to
wszystko mi dzialalo na driverach i oprogramowaniu orginalnym ktore dostalem
na CD. Ale po pewnym czasie co mojemu kompowi odbilo i pewnego razu poprostu
nie przyja mi driverow orginalnych, a jak instalowalem oprogramowanie to mi
wyskakiwalo okienko ze instaluje zla aplikacje. Wszystko robilem zmienialem
drivery scigniete z netu i nic.Dopiero po pozyczeniu sobie Cd od kumpla
ktory mial Aver Tv Phone i to mi dzialalo bez problemu , a zas jemu na
orginalnych driverach na samym poczatku tez nie dzialalo , tylko na moim
oprogramowaniu z mojego CD .Moze troszke namieszalem ale to jest parodia
zeby to tak bylo nie wiem czy ktos juz inny tak mial jak ja i moj kolega.
Mialem wszystko na dysku ale mi partycje polecialy a kumpel sprzedal tuner a
ja nie moge odpalic tunera:(((

Czy ktos moze mi wyslac drivery i oprogramowanie do Tv Phone w wersji
powyzej 0.90. Mialem jak dobrze pamietam wersje 1.20 i mi wszystko dzialalo.

Prosze o pomoc.

Damian

mailto:damian33_at_poczta.wp.pl