katra tv a camera web

Autor: Mariusz (Mariusz75_at_poczta.fm)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 15:19:04 MET DST

Witam

Kupiłem ostatnio karte tv PixelViev z dołączoną do zestawu kamera
internetową (może ktoś też spotkał się z tym zestawem) ale po zamontowaniu
jej tzn kamery ona nie funkcjonuje to znaczy w opcji source pole wyboru
kamery jest zaciemnione.Może potrzebne są jakieś stery do tej kamery
niestety w zestawie nie było żadnych.
Oczywiście skontaktowałem się ze sprzedawcą a on natomiast ma skontaktować
się z producentem a to jak wiem pewnie potrwa.Zapewniam że kamera na pewno
jest wetknięta do odpowiedniego gniazda czyli do Connector to Quartz Sight
Camera a zresztą nie było innego wejścia pasującego akurat do tej końcówki.
Jeżeli ktoś z szanownych grupowiczów będzie miał jakąś sugestie to bardzo
proszę.
Pozdrawiam
Mariusz