szok - zapis na partycji FAT32 pod NT 4.0

Autor: Michał Drozd [tope (toper_at_irc.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 21:10:45 MET DST

Witam!
Doznalem szoku, i to calkiem niedawno.
Odiedzam kumpla a ten mi mowi, ze moze zapisywac na partycji FAT32 pod
NTkiem... Nie uwierzylem, ale faktycznie - skopiowal kilka plikow przy
mnie. Czy ktos umie tak czarowac? O tym, ze jest nakladka
umozliwiajaca odczyt, to wiem.. ale zapis?!
Czekam na opinie.
       --> toper

Btw. podobno bawil sie partition magic - cos psul, nie wiem co.
Sprawdzalem - partycje wykrywa jako FAT32, a zapis jest.

--
Pozdrowienia,
 Michał Drozd [toper]                   mailto:toper_at_irc.pl