Nowa seria plyt ze zlaczem do podkrecania procesorow AMD??

Autor: andy (andy4ever_at_go2.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 20:56:16 MET DST

Witam!

Ostatnio rozmawialem z kolega, ktory mowil mi, ze bodajrze w ostatnim
numerze Entera czytal, ze producenci plyt chca wypuscic plyty ze specjalnym
zlaczem obok procesora, ktore pozwalaloby podkrecac AMDeki do zawrotnych
predkosci (podobno udalo sie Durona 700 puscic na 1,2GHz! - ale ja w to nie
wierze). Caly bajer polega natym, ze to zlacze jest takie samo (podobne)
jakie bylo w kasetkowych Athlonach na plytce - nazywa to sie zlaczem
serwisowym i podobno pozwala na dowolne zmiany napiec/mnoznikow, itp. rzeczy
w procesorze.

Co Wy o tym sadzicie?? Czy moze ktos z Was slyszal o czyms takim??
Prosze o jakikolwiek komentarz.

Pozdrawiam,
andy!