Re: teleport pro

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 18:59:19 MET DST

Robrom wrote:

> Copy&paste ze strony:
>
> OSTRZEŻENIE
> Ze względu na nienajlepszej klasy sprzęt, który obsługuje nasz serwis,
> niestety dotykają nas częste awarie uniemożliwiające korzystanie z baz przez
> internautów. Jednym z powodów tego stanu rzeczy są próby "zassania" serwisu
> za pomocą programów służących do ściągania całych serwisów z Internetu.
> Zapewniamy, że próby takie, ze względu na rozmiary bazy z góry skazane są na
> niepowodzenie, a ich skutkiem ubocznym są owe awarie. Musimy uprzedzić, że
> wszelkie próby ściągnięcia baz będą przez nas eliminowane.

> [...]
Teleport to fajny program, ale niestety trzeba go BARDZO pilnować ;-(((
opcję "Explore pages up..." uwzględnie tylko wtedy, gdy tego nie chcę, czyli
np. gdy link odnosi zię do jakiegoś ZIPa lub infa na innej stronie - wtedy
tego nie pobiera, ale jeżeli ściągana strona zawiera BANERY, to ten pajac
Teleport ciągnie strony pod banerami - NIGDY nie udało mi się (bez
pilnowania go) ściągnąc strony w całości bez śmieci ;-(((
(Chociaż jak się zna ściąganą stronę, to się można próbować napocić z
"Exclusions")

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|